Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2019-03-22 |
タイトル |
|
|
タイトル |
研究授業を見据えた大学教員の関わりが初任保育者に与える影響 ─授業改善のためのアクションリサーチの一事例─ |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
The Effect of Experienced Teachers' Advice on Newly-Qualified Teacher's Instruction in a Kindergarten Classroom |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
身体表現活動 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
初任者研修 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
アクションリサーチ |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
幼少期教育 |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Physical Expression Activity |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Teacher Training Program for Newly Qualified |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Teachers |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Action Research |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Early Childhood Education |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
近江, 望
中尾, 道子
高田, 康史
十良澤, 成美
|
bibliographic_information |
ja : 吉備国際大学研究紀要(人文・社会科学系)
en : Journal of KIBI International University Humanities and Social Sciences
号 29,
p. 141-160,
発行日 2019-03-22
|