ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 吉備国際大学研究紀要
  2. 吉備国際大学社会福祉学部研究紀要
  3. 第11号

インドにおけるソーシャルワーク教育の特徴-大学認可協会の基準から-

https://kiui.repo.nii.ac.jp/records/1057
https://kiui.repo.nii.ac.jp/records/1057
7c5b580d-a1ec-457c-939d-2dabf91e6560
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00009356719.pdf KJ00009356719.pdf (329.9 kB)
Item type [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2016-12-20
タイトル
タイトル インドにおけるソーシャルワーク教育の特徴-大学認可協会の基準から-
言語 ja
タイトル
タイトル Indian Social Work Education and the Objectives and Features of Standards by University Grants Commission−Survey on Students' Subjective Achievements
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 インド大学認可協会の基準
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 フィールド・アクション・プロジェクト
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 スーパービジョン
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Standards by University Grants Commission
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Field Action Project
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Supervision
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10585327
著者 橋本, 由紀子

× 橋本, 由紀子

ja 橋本, 由紀子

ja-Kana ハシモト, ユキコ

Search repository
HASHIMOTO, Yukiko

× HASHIMOTO, Yukiko

en HASHIMOTO, Yukiko

Search repository
著者所属(日)
ja
吉備国際大学社会福祉学部福祉ボランティア学科
著者所属(英)
en
Department of Welfare and Voluteer, School of Social Welfare, KIBI International University
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 Field instruction, a crucial component of social work education, is recognized as an educational process to facilitate integrative and experiential learning. The effectiveness of social workers in India lies in its fieldwork education system and field action project. This article starts with the objectives and the concepts of minimum and quality standards for social work education with reference to the criteria of assessment in National Assessment and Accreditation Council and University Grants Commission. The author will then examine the factors that contribute to the encouragement of students to learn social work skills to meet the standards. The analysis appears to indicate Field Action Project and supervision are the most effective factors (with correlation coefficient p value<0.001) to achieve the quality standards for social work education.
言語 en
書誌情報 ja : 吉備国際大学社会福祉学部研究紀要
en : Journal of Kibi International University School of Social Welfare

号 11, p. 183-192, 発行日 2006-03-31
アクセション番号
内容記述タイプ Other
内容記述 KJ00009356719
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 13418912
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 10:17:01.881816
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3